روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

شکایت دارم.....

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ب.ظ

من شکایت دارم...
از آنهایی که نمی فهمند چادر مشکی یادگار مادرمان زهراست...
از آنهایی که مسخره میکنند قداست حجاب مادرم را...
این تکه پارچه مشکی از هر جنسی که باشد حرمت دارد...
من شکایت دارم...
یادگار مادر من...
شده مجوز ورود دخترکان بزک کرده به دانشگاه... 
یادگار مادر من...
شده مجوز ورود به برخی مکان های خاص... 
برای آن ارگان مهم این است یه تکه پارچه مشکی همراهش باشد... 
هرچند روی کمرش افتاده باشد...
حتی اگر هفت قلم هم آرایش کرده باشد...!! 
به خدا چادر مادر من قیمت دارد...!!
(اما کو گوش شنواا ...!!)
..!!بعضی ها نان شب ندارن بخورند ولی میره 50 هزار تومان پول آرایش میده!!.. 
..یا 
میره مانتوی 100هزار تومانی میخره که موش آستین های مانتو و...را خورده.. 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۰
mahzad mohammadi

نظرات  (۶)

۳۰ تیر ۹۳ ، ۲۲:۴۶ مسعود بازرگان

سلام !

وبلاگتون زیباست ، اگه تمایل دارین تبادل لینک داشته باشیم !

من یه وبلاگ با موضوع اتاق فکر تجارت و کار آفرینی راه اندازی کردم ! به وبلاگ من تشریف بیارین و نظر بدین  که برای معضل بیکاری و حل اشتغال جوانان چکار  باید انجام شود ،  خوشحال میشم !

ضمناً  من چند کار خوب هم  انجام دادم 1-  دو اتاق  ، یکی بنام  ( اتاق فکر اقتصادی )  و دیگری هم ( مشارکت در کار اقتصادی )  در بالای وبلاگم قرار دادم اگه اونجا هم بیاین و نظر بدین برای کیفیت کار جالب میشه .

2- تهیه لیست بیش از صد سایت مرتبط با موضوعات اقتصادی که سعی دارم که این لیست را روزانه اضافه کنم که به عنوان یک مرجع معرفی لیست سایت های  مرتبط با مسائل اقتصادی بشه !

3- با چند نفر از دوستان دانشگاهی ام یک شرکت صاددراتی راه اندازی کرده ام که تو وبلاگ توضیح داده ام !

راه اندازی سامانه پیامکی به شماره 3000122030303 برای دریافت نظرات و پیشنهادات دوستان

موفق باشین ! به امید حضور و طرح دیدگاه شما در وبلاگم

قابل ذکر است مطالب وبلاگ من مختص موضوعات اقتصادی نیست ، سعی کرده ام مطالب متنوع دیگری هم قرار دهم ولی تمرکز بیشترم به موضوع تجارت و کارآفرینی و حل مشکل اشتغال جوانان است .

http://mobaco.blog.ir/

پاسخ:
سلام
موفق باشید
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

شب قدر هیچ وقت بد نمیشه خواهر بزرگوار!

اون حال ماست که گاهی بد میشه.

چند تا دلیل هم داره.

گاهی وقتا اشتباهاتمون حال معنوی رو ازمون میگیره!

گاهی وقتا هم خدا اینجوری امتحانمون میکنه(مثلا آدم میره روضه میبینه همه رفیقاش دارن استفاده میکنن ولی دل خودش اصن تکون نمیخوره. انگار سنگ شده)

گاهی خدا از ادم اشک و حال مناجات رو میگیره که ببینه بندش چیکار میکنه.

خلاصه کارای این خدا اینجوریاس!

یاعلی
پاسخ:
سلام
کارای خدا اینجوریاس منه بنده خدا چه خاکی به سرم بگیرم که این چند روزم زهر مار شده :(
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۲ مردی بنام شقایق ...
ها راستی

منم شکایت دارم!

خب همونجوری که بعضی خانوما به قول خودشون حق دارن هر کاری خواستن بکنن و هرجور خواستن لباس بپوشن و این مردان که باید آدم باشن و نیگاه نکنن!

ما مردا هم حق داریم هر جا خواستیم بریم و هر جارو خواستیم نیگاه کنیم بدون اینکه همش ناچار باشیم سرمون رو بندازیم پایین!!!

خلاصه اگه ما تو خیابون تصادف کردیم رفتیم زیر تریلی تخسیر این خانوماس!

والا...


از همه هم بدتر و مسخره تر چادریای ساپورتی!

پاسخ:
سلام
بله به شما هم حق میدم
به شخصه چند بار دیدم بابام اعصابش پشت ماشین خورد شد
میگه باید دقت کنم به رانندگی اما یهو یکی میاد جلو ماشین که مجبورم سرمو بندازم پایین :d

بله
از اون مورد کسایی که به اهداف دیگه ای چادر میذارن هم زیادن. بجز دانشگاه ازاد یه مورد خیلی بد هم خود خانواده ها هستن. شاید اگر بعضیا بخاطر فشار چادر نمیذاشتن یه مانتویی محجوب بودن. 
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۴ دختری از تبار تسنیم
سلام امیدوارم هر جا هستید شاد و سرزنده باشید
 همه پیامبرهای خدا مسخره شدن، پس اگه تو این راه قدم بذاریم، یکی از شرط هاش مسخره شدنه...
اتفاقا یه بار تو کلاس زبان ازم تعهد گرفتن که چرا مقنعه نپوشیدم، به مسئولش گفتم: من که حجابم کامله
گفت: من کاری به حجابت ندارم مهم مقتعه اس
باور کن دختر رد می شد آرایش کرده و با گوش های بیرون و مقنعه کوتاه ، کاری به کار اون ها نداشتن...


پاسخ:
سلام
اره
منم دقیقا تو کانون زبان با همین قضیه مشکل داشتم!
بله حرفاتون تقریبا درسته به قول فروغی بسطامی
من نمی‌گویم که عاقل باش یا دیوانه باش/گر به جانان آشنایی از جهان بیگانه باش

چون قدح از دست مستان می خوری مستانه خور/چون قدم در خیل مردان می‌زنی مردانه باش

یا مسلمان باش یا کافر، دورنگی تا به کی/یا مقیم کعبه شو یا ساکن بت خانه باش

یا که در ظاهر فروغی ذکر درویشی مکن/یا که در باطن مرید خسرو فرزانه باش

البته من بااین دید به حجاب مخالفم.یه پیشنهاد دارم شماسخنرانی بانوی اسلام(فاطمه فاطمه هست هم بش میگن)گوش بدید برداشتتونوازش بنویسید اینجا!درباره اینکه چرا جوونای امروزی مثل پدومادراشون دیندارنیستن پدومادرمامقصریم دکترشریعتی گوش بدید.شاید دیدتون عوض شد.به هیچ وجه کتاباشونونخریدا همش سانسورشدست.سخنرانی هاشونودانلودکنید گوش بدید باصدای خود دکتر اثرشم بیشتره!
پاسخ:
سلام
بله
من کتابش رو خوندم
ان شالله در اسرع وقت گوش میدم
چه لذتى دارد وقتى سیاهى چادرم، دل مردهایى که چشمشان به دنبال خوش ‏رنگ‏ ترین زن‏هاست را می‏زند.

خیلی زیبا بود 
خدایا تو این ماه رمضونی همه ی خانم هارو با عفت و با حجاب بگردان
پاسخ:
سلام
آمین....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی