روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

خداروشکر

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ب.ظ

فقط باید بگم خداروشکر

همین



بی ربط نوشت:

هیچ چیز باحال تر از این نیست وقتی خیلی خسته ای و داری میری خونه تو راه یه بچه ببینی که داره با ذوق اتفاقات توی مهدکودک رو برای مامانش تعریف میکنه!

خداروشکر!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۹
mahzad mohammadi

محدثه محمدی

نظرات  (۲)

 

با سلام
درخواست تبادل  لینک و حمایت رو دارم
چت روم مذهبی گمنام اولین و برترین چت روم مذهبی
با سابقه ی ۲ سال و اندی در فضای مجازی
آدرس سایت چت روم: http://ir-313.ir
چت روم: http://gxn.ir
در ضمن این چت روم اختصاصی تیم سایبری سربازان گمنام امام زمان عج می باشد.

“لطفا ما را با نام چت روم مذهبی گمنام لینک بفرمایید با تشکر فراوان”

پس از لینک کردن به من اطلاع دهید تا شما را در جمع 313 حامی خود لینک کنیم
۱۱ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۵ محمد محمدیان رباطی
سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی دارید
خوشحال میشم از نطرات خوب شما برای بهتر شدن وبلاگم استفاده کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی